tolerancijos trūkumas

nu žinokit.

darom bbq. prieš einant į pardę kažkas paklausia, ar nėra tarp mūsų vegetarų – tokių nėra, bet vienas berniukas pareiškia, kad jis musulmonas. nu ok, nors aš jau ir čia buvau suraukus snukutį, nes kodėl 7 žmonės turi riboti save dėl vieno man neaišku. galų gale galėtumėm kepti kiaulieną paskutinėj eilėj. bet dzin.

prisidėjom beklykaudami pilnus krepšius, jau slenkam link kasų – tas musulmonas priėjęs man tyliai sako – aš tai mėsos visai nevalgysiu. nu ble. nežinau kodėl, turbūt kad mes ne halal prisigriebėm, bet tai tokį dalyką reikia sakyti IŠ ANKSTO. ar jis galvojo, kad mes stovėsim ir galvosim apie jo gyvenimo pasirinkimus? ne, mes galvojom apie savo pasirinkimus. alkoholio, ta prasme.

dar per jį padariau neblogą pasirodymą. stovim lauke, jis preina iš nugaros ir patapšnoja man per petį. ant tavęs didelis voras, ramiai sako. aš iš karto pradėjau kalatotis ir žviegti NUIMKNUIMNUIMK. O tas toliau ramiu tonu neeee, jis tau ant užpakalio.

sąžinės nulis. NULIS.

Reklama

Parašykite komentarą

